Wednesday 14 December 2011

Kebanyakan Orang Berahsia Cara Menjadi Kaya

Ya, kebanyakan orang yg berjaya sering berahsia cara untuk jadi kaya. Jika pun hendak menolong orang lain supaya menjadi seperti mereka, mereka akan mengenakan bayaran bg sesiapa yg mahu mengetahui cara menjadi kaya.

(kaya bukanlah bermaksud jutawan, tetapi pendapatan tambahan yg lebih berkali2 ganda dr asal)

Orang yg berjaya menjadi 'kaya' akan cuba merealisasikan ketamakan kekayaan yg telah mereka kecapi dgn mengenakan bayaran melalui 2 cara.

Cara Pertama : Anjur seminar 'cara nak jadi kaya' kemudian mengutip yuran penyertaan atas seminar tersebut.

Cara Kedua : Menulis buku cara nak jadi kaya, bermakna anda perlu beli menggunakan wang kemudian barulah maklumat cara nak jd kaya akan anda peroleh.

Tetapi, betulkah dgn menyertai seminar dan membeli buku cara nak kaya anda akan kaya? ianya 50-50.

Blog ini bidang utk memperoleh pendapatan melalui buku, anda boleh bertanya apa sahaja tentang penerbitan buku melalui blog ini. Saya akan cuba menjawab dgn maklumat yg tak mungkin ditulis oleh buku-buku lain.

1 comment:

  1. Asalamualaikum tuan admin...

    Saya seorang bekas guru taraf berpencen yang baru saja berhenti kerja pada ogos 2016.

    Saya tertarik dengan blog saudara berkaitan penulisan buku. Saya berminat untuk menulis buku berkaitan perjalanan hidup saya yang hampir 2 kali muflis dan bagaimana saya cuba bangun kembali dari keadaan yang paling teruk itu.

    Saya mohon bantuan saudara untuk merealisasikan impian saya untuk menghasilkan buku tersebut. Tolong bantu saya. Terima kasih saudara ...

    mykitcab08@gmail.com

    ReplyDelete